DIENSTEN
Presales, Sales & Aftersales
Presales, Sales & Aftersales
In uw verkoopplan staan de commercieel ambities van uw onderneming beschreven. Heeft u uw verkoopplan nog niet opgesteld? Dan kan ADENSA u hier bij helpen!
ADENSA zorgt voor het verzamelen van leads. En benaderd deze actief, middels verschillende promotiekanalen waaronder persoonlijke verkoop, zodat er verkoopkansen worden gecreëerd. Vooral de persoonlijke benadering d.m.v. telefonische acquisitie (het zgn. cold calling) wordt door ADENSA toegepast. Met behulp van deze werkwijze worden afspraken gemaakt met prospects en uw verkopers buitendienst.
Door ADENSA in te zetten op cold calling komt uw onderneming in contact met leads die u anders niet te spreken krijgt. En ADENSA maakt het voor uw sales medewerker(s) eenvoudiger om afspraken succesvol op te volgen. Dat komt omdat ADENSA tijdens het gesprek relevante informatie verkrijgt die uw verkoper kan benutten tijdens zijn of haar verkoopgesprek. Denk bijvoorbeeld aan het voordeel als u straks weet welke concurrent nu bij u potentiële klant binnen is. Of wat de einddatum is van lopende contracten of met welke uitdagingen uw toekomstige klant te maken heeft.
Wilt u ook meer leads en warm aan tafel zitten met uw potentiële kopers? ADENSA legt graag voor u het eerste contact.
Hoe maakt u van een kans (of lead) een klant? Dat is waar het om draait als je praat over sales. En dat gebeurt niet vanzelf. Vooral in deze tijden waar traditionele distributiekanalen van diensten en producten worden opgeschud door online prikkels en toenemende branche vervagende concurrentie.
ADENSA helpt uw onderneming om zoveel mogelijk kansen te verzilveren. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om ADENSA als persoonlijke verkoper buitendienst voor uw organisatie in te zetten. Of om ADENSA uw verkoop medewerkers te trainen en waar nodig één op één te coachen. Maar ADENSA is ook uw partner op strategisch of tactisch niveau als u behoefte heeft aan een goed verkoopbeleid en aansturing. De keuze is aan u.
Kunt u ondersteuning gebruiken in sales of wilt u sparren over uw huidige sales organisatie en strategie? ADENSA spreekt graag de mogelijkheden met u door.
U kunt nog zo goed scoren tijdens acquisitiegesprekken en andere verkoopactiviteiten. Maar als u geen opvolging geeft aan gemaakte afspraken, beloftes en gelegde contacten dan verliest u uw klanten vervolgens via de achterdeur. Dan is het allemaal voor niets geweest. Daarom is het van groot belang om aandacht te besteden aan goede Aftersales.
Aftersales kan om verschillende redenen worden ingezet. Bijvoorbeeld upselling of cross selling en het verhogen van de klanttevredenheid. Aftersales heeft als doel om uw lead of klant in de toekomst (meer) bij u te laten kopen. Aftersales is ook een tool om uw verkoopproces te evalueren. Mogelijk heeft u nog geen goed relatiebeheersysteem, hierin kan ADENSA u adviseren.
Staat uw verkoop afdeling onder druk? ADENSA helpt u en uw verkoop medewerkers hoe goede Aftersales ingezet en geborgd kan worden. U kunt de Aftersales ook aan ADENSA overlaten.